Conferencia “Inglés con propósitos académicos”

"Inglés con propósitos académicos"

Mg. Verónica Raffin

lunes 18 de abril/ 10.30 Hs. / Espacio Cultural

La Cátedra de Lengua Inglesa 3 y la Coordinación de Relaciones Internacionales  invitan a la Conferencia "Inglés con propósitos académicos" que ofrecerá la Mg. Verónica Raffin, egresada de nuestra Facultad y actual docente de la Universidad de Birmingham (Reino Unido)

La actividad, destinada a alumnos de los tres últimos años de la carrera de Inglés, se desarrollará el día lunes 18, a las 10.30 Hs. en el Espacio Cultural de la Facultad de Filosofía y Letras

Biography

I have many years of experience teaching English language learners in Argentina, the USA, Kurdistan and the UK. I have worked in HE institutions since the beginning of my teaching career. I have taught EAP in pre-sessional courses; ESP in medicine, law, media and business; English Grammar, Phonetics & English Phonology and English Language at a number of teacher training colleges and universities, including training Kurdish teachers in a teacher training programme in Kurdistan. I have experience coordinating and managing EFL and EAP programmes.

Posted in Becas Grado, Becas Graduado, Conferencia, Index.